Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

דוריה למפל / המגישה ×”×›×™ ימנית הכירו את הפנים החדשות במהדורה של כאן 11 : הלכתי על ביסלי גריל 2.

דוריה למפל / ×"מ×'יש×" ×"×›×™ ימנית ×"כירו את ×"פנים ×"×—×"שות ×'מ×"×"ור×" של כאן 11 : הלכתי על ביסלי גריל 2.. בנוסף, תגיש למפל בקביעות את מהדורת חדשות השבת. בין העובדים גם מגישת מהדורת 'חדשות הערב' דוריה למפל. רציתי לשמוע מגנץ על הגירעון ותפיסת עולמו הכלכלי. מתחם דוריה נולד מתוך הסקרנות והתשוקה שלנו לחדש, לגלות וליצור. מעקב מדיה אינטרנטית דוריה למפל.

התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר. דוריה למפל תיכנס לבידוד לאחר שנחשפה לעובד בתאגיד שנדבק בקורונה. הייתי שמחה ללכת על תפוצ׳יפס הלא הוא החטיף המושלם אבל לא היה 3. מנהל חטיבת החדשות, ברוך שי, אמר:

×
×"ורי×" למפל עשת×" ×"רך ארוכ×" מעורכת מ×"ור רכילות ליורשת ×"מוערכת של ×'אול×" א×'ן By ×™×"יעות אחרונות from i1.sndcdn.com
התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. מחפש את הכתבות שקשורות ישירות לנושא. מגישת מהדורת החדשות של כאן 11 דוריה למפל נכנסה היום (שני) לבידוד לאחר ששהתה בקרבת עורך לשוני שאובחן כחולה בנגיף הקורונה בדסק של תאגיד השידור הציבורי. רציתי לשמוע מגנץ על הגירעון ותפיסת עולמו הכלכלי. מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות המרכזית של כאן, הודיעה על פרישה. דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11.

בין העובדים גם מגישת מהדורת 'חדשות הערב' דוריה למפל.

מגישת מהדורת החדשות של כאן 11 דוריה למפל נכנסה היום (שני) לבידוד לאחר ששהתה בקרבת עורך לשוני שאובחן כחולה בנגיף הקורונה בדסק של תאגיד השידור הציבורי. דוריה למפל יצרה בתוך מספר שנים סגנון ייחודי ואיכותי, המשלב בין. שינויים בחברת החדשות של ערוץ 2. דוריה למפל עוזבת את חברת החדשות ותגיש מחודש מרץ את מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11 מחודש מרץ. בנוסף, תגיש למפל בקביעות את מהדורת חדשות השבת. למפל תפרד מתפקידה בסוף חודש אוגוסט. הלכתי על ביסלי גריל 2. דוריה למפל, מגישת המדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. רציתי לשמוע מגנץ על הגירעון ותפיסת עולמו הכלכלי. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. מעקב מדיה אינטרנטית דוריה למפל.

מהרצון לחוות כמה שיותר ולהרגיש שהכל פתוח, הכל אפשרי. ומיד אחריו, כאמור, התחלה חדשה נוספת: מגישת מהדורת החדשות של כאן 11 דוריה למפל נכנסה היום (שני) לבידוד לאחר ששהתה בקרבת עורך לשוני שאובחן כחולה בנגיף הקורונה בדסק של תאגיד השידור הציבורי. למפל תפרד מתפקידה בסוף חודש אוגוסט. מעקב מדיה אינטרנטית דוריה למפל.

×
×"ורי×" למפל ×"פכ×" לאמא from img.mako.co.il
דוריה למפל, לשעבר אשת חדשות הלילה, שנבחרה להחליף את גאולה אבן כמגישת מהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי. בראיון אישי וראשון חשפה דוריה למפל את טראומת הילדות המכוננת (בגלל זה לא הייתי בטוחה שאני רוצה ילדים) ואת תובנות הזוגיות עם איש התקשורת אבי משולם, שהיה הבוס שלה (הוא תיקן אותי בהרבה מובנים. רציתי לשמוע מגנץ על הגירעון ותפיסת עולמו הכלכלי. By ‎שלוק‎ · updated about 5 months ago. בנוסף, תגיש למפל בקביעות את מהדורת חדשות השבת. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. הייתי שמחה ללכת על תפוצ׳יפס הלא הוא החטיף המושלם אבל לא היה 3. מעקב מדיה אינטרנטית דוריה למפל.

דוריה למפל, לשעבר אשת חדשות הלילה, שנבחרה להחליף את גאולה אבן כמגישת מהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי.

דוריה למפל יצרה בתוך מספר שנים סגנון ייחודי ואיכותי, המשלב בין. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. בין העובדים גם מגישת מהדורת 'חדשות הערב' דוריה למפל. הייתי שמחה ללכת על תפוצ׳יפס הלא הוא החטיף המושלם אבל לא היה 3. מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר. דוריה למפל עוזבת את חברת החדשות ותגיש מחודש מרץ את מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11 מחודש מרץ. דוריה למפל, לשעבר אשת חדשות הלילה, שנבחרה להחליף את גאולה אבן כמגישת מהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי. מגישת מהדורת החדשות של כאן 11 דוריה למפל נכנסה היום (שני) לבידוד לאחר ששהתה בקרבת עורך לשוני שאובחן כחולה בנגיף הקורונה בדסק של תאגיד השידור הציבורי. מעקב מדיה אינטרנטית דוריה למפל. הלכתי על ביסלי גריל 2. התכנית משודרת ברשת 13 בלבד, ולאחר שקשת בחרה שלא להעביר אליה את התכנית. שינויים בחברת החדשות של ערוץ 2. ומיד אחריו, כאמור, התחלה חדשה נוספת:

למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. מחפש את הכתבות שקשורות ישירות לנושא. מגישת מהדורת החדשות של כאן 11 דוריה למפל נכנסה היום (שני) לבידוד לאחר ששהתה בקרבת עורך לשוני שאובחן כחולה בנגיף הקורונה בדסק של תאגיד השידור הציבורי. טרם התווספו הודעות לעיתונות מטעם דוריה למפל למאגר הארצי.

×
×"ורי×" למפל On Twitter לא נראית ×'ת 70 ל×"עתי Https T Co Cvak46ue2j from pbs.twimg.com
רציתי לשמוע מגנץ על הגירעון ותפיסת עולמו הכלכלי. מגישת מהדורת החדשות של כאן 11 דוריה למפל נכנסה היום (שני) לבידוד לאחר ששהתה בקרבת עורך לשוני שאובחן כחולה בנגיף הקורונה בדסק של תאגיד השידור הציבורי. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. למפל תפרד מתפקידה בסוף חודש אוגוסט. ומיד אחריו, כאמור, התחלה חדשה נוספת: התכנית משודרת ברשת 13 בלבד, ולאחר שקשת בחרה שלא להעביר אליה את התכנית. שינויים בחברת החדשות של ערוץ 2. דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות המרכזית של כאן, הודיעה על פרישה.

חילופים בכיסא הזה אינם נפוצים מדי.

האהבה לשמח ולארח והרצון להתחדש ולרגש הולידו חוויה, שמזניקה את עולם האירועים לגבהים חדשים. בנוסף, תגיש למפל בקביעות את מהדורת חדשות השבת. דוריה למפל תיכנס לבידוד לאחר שנחשפה לעובד בתאגיד שנדבק בקורונה. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. האם בקרוב נוכל לאבחן מחלות באמצעות זיהוי קולי? למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. חדשות הערב בהגשת דוריה למפל, כל ערב בשעה 20:00. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. רציתי לשמוע מגנץ על הגירעון ותפיסת עולמו הכלכלי. מעקב מדיה אינטרנטית דוריה למפל. דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות של כאן 11, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט הקרוב, לאחר שנתיים וחצי שבהן הגישה את המהדורה. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי.